sâmbătă, 14 septembrie 2019

Sticlele cu gatul stramb

Am avut trei... Una, nici nu mai stiu cum o decorasem, s-a dus...Celelalte doua au ramas in posesia mea deoarece mi-a placut cat de defecte erau, cu gatul acela carmit intr-o parte. Nu stiu ce noima are forma lor...deformata, asa le-a vrut producatorul de vinuri probabil, dar sunt urate si simpatice in acelasi timp.

Le am de vreo patru ani. Acum mi s-a nazarit ca trebuie imbunatatite. Cunosc mai multe tehnici, am mai multe idei, asa ca, pe baza a ceea ce decorasem atunci, doar cu servetel si contur acrilic, am venit cu altceva. Cea mai simpla solutie a fost sa adaug un model in relief, modelat din pasta cu uscare la rece. Prima era cu trandafiri romantici, asa ca am adaugat ceva vegetal. A doua era o imagine cu o pictura clasica, in culori mai vii, asa ca mi-am permis ceva mai modern, un soi de baroc reinterpretat.


Problema cu obiectele deja decorate este ca trebuie sa reintegrezi armonios tot ansamblul, cel vechi cu cel nou. Plus ca trebuie lacuit totul de la capat, asa ca obtii un obiect care a "inghitit" mai multe materiale decat de obicei. Dar eu am considerat ca merita efortul. Mai am cateva sticle de la inceputurile mele in decoupage, decorate mai simplu, mai stangaci si chiar nu vreau sa ma descotorosesc de ele, voi incerca sa scot o comoara din gunoi, cum zice americanul.
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu