vineri, 20 septembrie 2019

O alta sticla steampunk

Desi stilul steampunk este fascinant prin culorile intunecate si aerul industrial, sa stiti ca nu este deloc usor sa "asamblezi" un decor in acest stil sau sa il colorezi. Toata treaba are un tipic, care se invata destul de greu, iar imitarea aspectului metalizat ruginit cere ceva exercitiu. Dar cum eu sunt ambitioasa, in timp, sper ca am prins cateva smecherii. Daca nu ma reped sa lucrez mai mult in acest stil este pentru ca trebuie sa ai cateva maruntisuri asortate, care sa sugereze cat mai bine curentul steampunk.

In ultimul an am facut o sticla si doua cutii, zilele acestea, pentru ca imi trebuia un cadou pentru un barbat, am decorat inca o sticla. Si cum eu am mania sa ma complic, am folosit nu numai rotite si piulite, lanturi si inimi din plumb, chestii marunte din lemn, dar am bagat si niste pasta cu pilitura metalica pentru textura zgrunturoasa, dar si un model in relief facut in matrita. Plus benzi metalice cu imitatie de nituri modelate din pasta cu uscare la aer. Am lasat o fasie nedecorata pe o parte ca sa se vada nivelul lichidului in sticla cand torni. Sticla e de la ceva tarie mai simandicoasa si fiecare fata are alt model. Imaginile sunt de pe carton de scrapbooking.

Dupa ce totul a fost lipit, a venit momentul delicat al vopsirii. Se da un strat uniform de culoare neagra peste tot, te chinui o gramada sa bagi vopseaua prin toate cotloanele! Apoi incepi sa adaugi nuante. Eu am mers pe bronz, cu umbre, ceva tuse de rosu, albastru si verde pentru imitarea oxidarii metalului. A iesit ce a iesit, niciodata nu mi-a iesit la fel  culoarea, desi merg pe acelasi procedeu de fiecare data. Deh, din misterele handmade-ului.

2 comentarii:

  1. Absolut minunată. Migalită și meșterită cu drag și atenție! Ești o maestră :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere, dar sa stii ca gresesc mult, nu prea pot anticipa modelul, unele lucruri ies dragute tocmai din faptul ca ma chinui sa indrept cate o greseala.

      Ștergere