sâmbătă, 7 septembrie 2013

Alte borcane...

Borcanele prezentate pot fi folosite ca si vaze de flori mai mici, ca suporturi de creioane sau pentru depozitarea altor obiecte marunte.

Borcan 400 gr.cu model marin, H-15 cm
Cod 15 Pret 7 lei

Borcan 400 gr. cu model de ciuperci si frunze, H-15 cm
Cod 16 Pret 7 lei
Borcan mic decorat cu flori si lalele, H-9 cm, diam-7 cm
Borcan mic provenit de la mustar decorat cu gargarite si trifoi, H-7,5 cm, diam-4,5 cm
Borcan de 400 gr. model patchwork, h-15 cm, diam-6 cm
Borcan 400 gr.decorat cu branduse, H-14 cm, diam-5,5 cm
Borcan 400 gr. decorat cu fructe, H-14 cm, diam-5,5 cm


Un comentariu:

  1. Adineauri am scris ca nu stiu cand imi voi pune talentul la incercare si vazand acum borcanele mi-am amintit ca urmeaza unele sarbatori. :) Sper sa-mi insusesc tehnica in timp util. Daca-mi iese ceva te voi anunta. :)

    RăspundețiȘtergere