sâmbătă, 4 ianuarie 2020

Stropitoare decorata

La sectiunea "stropitori" stau prost, desi sunt obiecte care pot fi decorate in multe feluri. Si nu ma refer la stropitorile din metal, acelea mici, de jucarie, ci la cele adevarate, de dimensiuni mari, utile in gradinarit.

Imi doream de mult timp sa decorez o stropitoare si am capatat una chiar de la sotul meu, dupa o escapada la magazinul IKEA. Ii spusesem de fapt sa-mi ia niste farfurii din sticla, deoarece au unele groase, de calitate foarte buna, dar n-a mai gasit, asa ca a zis sa nu vina cu mana goala.

Desi suntem in plina iarna, stropitoarea mea este una primavaratica, in semn de protest fata de abundenta de obiecte cu model de sarbatori, care au inundat internetul si piata in aceasta perioada. Am ales sa folosesc doua servetele cu ingerasi in gradina si un model in relief cu frunze si ramuri inflorite.

Metalul nu se vopseste deloc usor, grundul se cam ia de pe el, asa ca l-am amestecat cu putin adeziv. Culorile sunt pastelate, apoi patinate ca asa ii sta bine unei stropitori vintage. Decorul general e completat cu panglici, ciucuri si un mic element metalic de culoare bronz.

Bineinteles, stropitoarea poate fi folosita in continuare pentru scopul initial, adica pentru stropit florile, dar mult mai chic arata ca vaza, cu un buchet de trandafiri roz asortati.
 
 

3 comentarii:

  1. Arata fain! Eu am o stropitoare de plastic, dar nu prea imi place culoarea, asa ca poate voi experimenta si eu ceva! :)
    La Multi Ani plini de inspiratii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am gasit asta: https://youtu.be/jNOWLwvKtPo
    Tu le stii bine, dar e o colectie simpatica, cel putin pentru mine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani si tie! O urmaresc si eu pe doamna care face sticlele, nu sunt greu de facut, dar arata fain.

      Ștergere