duminică, 24 ianuarie 2016

O idee simpla de cadou

Ca tot am vorbit despre hartia de orez...
Din coala monocroma folosita la setul de pahare mi-a ramas cam jumatate, asa ca trebuie sa o utilizez in vreun fel. Aveam prin casa o vaza/carafa fara coada care isi astepta randul. Am hotarat ca trebuie decorata in acelasi mod semitransparent ca si paharele, adica cu hartie de orez.
Iata mai jos etapele, nu este un tutorial, este doar o sugestie in cazul in care vreti sa obtineti repede un obiect ca sa il faceti cadou, de exemplu. Nici pozele nu sunt prea stralucite, dar n-am mai avut rabdare sa fac altele.
Asadar, am dat cu grund doar partea de jos a vazei, dupa ce am ales modelul de pe un servetel si am marcat pe sticla cat de lata vreau banda de grund. Se vede in dreapta si cum arata hartia de orez, crem cu niste vinisoare delicate.



Am jumulit hartia de orez in petice pe care le-am lipit de la marginea grundului pana la buza vazei. Avantajul acestei hartii este ca nu trebuie sa potrivesti margine la margine peticele. Chiar daca se suprapun, cand se usuca limitele se confunda cu fibrele vizibile in hartie. Se vede in poza ca hartia este translucida, se intrezaresc culorile obiectelor din spatele vazei.

Pentru partea de jos am ales un model cu lalele de pe un servetel. Am potrivit modelul cat am putut de bine, dar nu m-am chinuit prea tare la imbinari deoarece stiam ca le voi masca cu contur acrilic.

Am trasat cu contur acrilic cateva arabescuri si frunze pe hartia de orez si am dat cu o culoare acrilica crem pe fundul vazei. Nu am urmarit sa realizez un obiect sofisticat, dar poate fi un cadou dragut de 1 sau 8 Martie daca voi cumpara si un buchet de lalele alaturi. In orice caz, vaza este de dimensiune medie si larga la gura, asa ca se potriveste bine pentru cozile nu prea lungi ale lalelelor. A costat 7 lei si a "inghitit"  putine materiale, deci am scos un cadou deosebit fara prea multe cheltuieli.


3 comentarii:

  1. A iesit super! E nevoie de răbdare şi îndemânare pentru astfel de lucruri. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! In cazul acesta e nevoie sa cunosti tehnica de baza, se poate face si de catre incepatori.

      Ștergere