duminică, 22 februarie 2015

Stiluri noi

De la chinezi, asa zisele magazine "38000",  cumpar diverse, dar, spre veselia mea, am constatat ca aduc cutii de lemn natur, bune pentru decorat, la preturi incomparabile cu blankurile de pe site-urile de materiale craft. Ba, chiar au cutii de diferite forme si dimensiuni, inclusiv seturi de trei, am vazut si de cinci foarte avantajoase ca pret.
Surpriza din aceasta saptamana a fost descoperirea unei doamne (cred!), prezenta pe Etsy sub numele de JolieFleurDeco, din Canada pe cat se pare, care face niste cutii absolut superbe, combinand mai multe materiale. Aveti mai jos doua dintre minunatiile create de aceasta doamna.


I-am studiat stilul si cred ca am inteles cum procedeaza. Vedeti mai jos primele mele incercari de acest gen, la tehnica servetelului se adauga flori si margele lipite si contururi groase ce dau un aspect 3D lucrarii. Rezulta un fel de obiect Art Nouveau, alambicat si colorat, pe mine m-a prins foarte tare. Pentru veridicitate, la sticla am folosit imagini reproduse dupa picturile lui Alphonse Mucha, un artist care a lucrat numai in acest stil. Borcanul de dimensiuni extralarge a iesit mai vintage, mai diafan.
Din pacate, ca sa ajung la aspectul cutiei model ar fi trebuit sa consum mai mult contur si ma intreb la ce pret mi-ar iesi cutia decorata cu atat de mult material. Aveam prin casa strasuri pentru lipit, dar florile acelea sunt modelate din lut si vopsite, arse in cuptor! In plus, modelele aplicate sunt superbe, peisaje in culori foarte frumoase, este ca si cum ai privi printre ramuri pline de flori la un peisaj de vis.
In orice caz, poate folosesc elemente de lemn, flori si fluturi, pe care sa le lipesc pe o cutie. Eu m-am marginit la o cutiuta, pentru a experimenta.





7 comentarii:

  1. Multumesc pentru pont! :) Vazusem casetele facute de tine, prima data, al MFC (daca nu ma insel) si ma intrebam de unde as putea cumpara cutiute. Acum stiu! Mai ramane sa gasesc un astfel de magazin. :)
    Le-am vazut si pe cele lucrate de tine; sunt excelente! Superbe! La mai multe! :)
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca esti intr-un oras mai mare cred ca ai si chinezi prin apropiere, ca s-au strecurat peste tot. La noi au niste magazine mari, cu de toate, nu stiu cum e prin alte parti. Multumesc pentru apreciee!

      Ștergere
  2. Toate sunt superbe ,felicitari pt pasiunea ta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte rafinate cutiutele Doamnei din Canada,dar si tu ai realizat o cutie vesela si frumoasa !Felicitari si succes pe mai departe !

    RăspundețiȘtergere