luni, 29 iulie 2019

Ceva vechi, ceva nou, nimic albastru

Asta ca sa parafrazez vorba americanului...
Cautand eu prin colectia mea prea vasta de sticle recuperate si depozitate pe balcon am gasit o carafa mica, mica, inghesuita intre doua matroane de doi litri. Carafa e minuscula, banuiesc ca folosea la turnarea tariei la masa. O carafa simpatica, vintage, cu picior, dar fara dop. Verificand-o eu mai bine am constatat ca in dreptul tortitei avea un inceput de crapatura in masa sticlei. Am vrut sa o dau la reciclare, dar nu m-am indurat si am transformat-o in obiect strict decorativ. E riscant sa mai pui lichid in ea, dar niste floricele merg perfect.
 
Carafa e decorata in stil baroc, cu inflorituri realizate in matrita. Pe corp are hartie de orez aplicata fara grund dedesubt astfel incat sa ramana translucida in lumina.

Ceva-ul nou a fost o vaza dolofana capatata de la o prietena. O vaza cu adevarat mare! Forma pantecoasa te duce cu gandul mai degraba la o ulcica de ceramica. I-am ales un model floral, un servetel imprimat cu imaginea unei picturi clasice. La gat mi-a venit alta idee. Mai incercasem eu efectul cu perdeluta pictata si am zis ca merge si acum. Am legat peste perdeluta doua snururi din pasta sa para treaba mai realista. Intre buchetele de flori sunt diverse modele 3D facute in matrita si pictate in culori acrilice.
 


Un comentariu: