joi, 5 martie 2020

Reciclate

Unele dintre obiectele pe care le-am realizat de-a lungul timpului au fost din seria reciclatelor, nu pun la socoteala sticlele si borcanele, ma refer si la altfel de materiale.
Dintre ispravile recente, vreau sa va arat o vaza si un ou de Paste. Dap, cum am scapat de martisoare, am inceput sa ma gandesc la Paste, nici n-am mai pus la socoteala ca vine 8 Martie.

Responsabil cu depistarea obiectelor ce pot fi decorate este consortul meu, sta cu ochii in 4 prin bloc, cum vede ca vreun vecin are tentativa de a se debarasa de ceva util se ofera sa-l ia el. Chestia asta m-a suparat ceva de-a lungul timpului, mi se parea penibil, iar uneori imi aduce in casa toate prostiile. Dar alteori gaseste lucruri dragute, nici nu inteleg de ce-ar vrea cineva sa le arunce. Bine, nu toata lumea poate vedea potentialul unor obiecte, asa cum fac eu.
Asa s-a intamplat cu un set de recipiente mai mari din ceramica pentru orez, zahar si faina. Un vecin dorea sa scape de ele deoarece nu mai aveau capacele. Eu am vazut imediat ca pot deveni niste vaze dragute, pentru flori mai scunde.
Niste servetele viu colorate si ceva pasta modelata in matrita si gata vaza.
 


Oul de Paste era planificat de mult, desi in alt aranjament, dar intre mi-a venit o idee. Oul este din plastic, de vreo 14 cm inaltime si a fost luat din magazin cu bomboane. Am lipit cele doua jumatati, apoi m-am gandit sa-l fixez pe un suport. Am folosit o cutiuta tronconica din plastic de la budinca. A urmat grunduirea, lipirea servetelului, modelul vegetal din pasta si vopsirea. I-am mai lipit ceva floricele albe si niste panglica in varf.
Ideea este ca reciclarea poate aduce satisfactii mai mari, e tare placut sa vezi ca ceva care altminteri ar fi ajuns la groapa de gunoi mai poate fi folosit un timp.
 
 


2 comentarii:

  1. Idei foarte frumoase. Si este atat de placut sa continui viata unor obiecte intr-un mod minunat.
    Felicitari si multa inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, multe idei gasesc pe Youtube, n-am eu timp sa le pun pe toate in practica, cum asa vrea.

      Ștergere