duminică, 7 aprilie 2019

Din nou despre farfurii

Am dat gata inca doua farfurii si zau ca nu mai pot sa ma opresc! E greu sa te lupti cu inspiratia, n-ai cum sa-i rezisti.
Cotrobaind prin bucatarie, am scos la iveala inca o farfurie alba, usoara, dar patrata. Veselie mare, de-abia e mai mare suprafata de decorat. De data asta am mers pe un stil exotic deoarece capatasem un servetel potrivit si aveam un sablon cu frunze late, de plante tropicale.
Am vrut sa redau desimea unei jungle, asa ca am facut pe margine, in relief, frunze, dar si doi gandaci. Am folosit pasta neagra si alba ca sa existe mai multa adancime in model, apoi am completat cu contur acrilic auriu. Fondul gri prezinta crapaturi facute cu lac de crapare monocomponent.

A doua farfurie e cu totul altceva, imi place sa sar de la un stil la altul, nu ma deranjeaza deloc. Culorile si modelul sunt vintage, arse de-a dreptul. Textura de pe margine este facuta cu dantela si coji de oua, apoi data cu ceara alb-aurie, diferite nuante de acrilice, patina umbra.
In final, am reusit sa mai "corectez" o sticla-vaza din cele vechi, de pe la inceputurile experientei mele in handmade. Acum, cele doua sticle provenite de la pasta de tomate arata asa:
Sunt putin mai tipatoare, mai ales cea bleu cu rozul acela strident, dar fondul n-am avut cum sa-l mai dreg. Oricum, intr-un interior potrivit sunt sigura ca si-ar gasi locul fara sa para prea kitchoase.

2 comentarii:

  1. Arata foarte frumos! A doua farfurie mi se pare tare eleganta.
    Cum ar arata florile intr-o vaza ornata in felul acesta? Nu e prea incarcat ansamblul? Sau le dai alte destinatii?
    Oricum, felicitari pentru noile realizari! O saptamana minuata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culmea e ca acele culori intunecate nu sunt deloc in stilul meu, dar am zis sa mai schimb si eu din cand in cand, sa mai diversific. Cat despre sticlele-vaze, in mod sigur sunt prea incarcate, nu ma pot dezbara deloc de "apucaturile" astea, eu le-as vedea mai degraba intr-o bucatarie sau pe o terasa, depinde de gusturi.

      Ștergere