sâmbătă, 23 februarie 2019

Sticle decoupage, dar si pizzi goffre sau mixed media

Cam cu trei saptamani in urma, la o curatenie mai serioasa, am gasit pe balcon cateva sticle cu forme mai deosebite, asa ca mi s-a deschis un apetit teribil pentru decorat sticle mari, le cam lasasem la o parte in ultima vreme. Am prins astfel ocazia sa mai exersez aplicarea de dantela, chestie care transforma sticlele decorate cu servetel in lucrari mai complexe, un soi de mixed media cu pizzi goffre.

Sticlele mele sunt mai scunde si mai pantecoase, una singura are o silueta cu...talie, fiind mai zvelta, asa am folosit stilurile vintage, rustic si romantic.
In folosirea dantelei se remarca faptul ca aceasta tehnica inghite mult material- adeziv, culori si lac. Rezultatele sunt mai spectaculoase decat la decoupage simplu, dar se si munceste mai mult.
Prima sticla realizata este subtire si inalta, am avut un servetel cu trandafiri care s-a potrivit la fix pe ea.
 
 
Deoarece blogul meu nu este unul de tutoriale, voi spune doar ca, dupa lipirea dantelei cu un adeziv serios (eu folosesc heavy body gel), aceasta se vopseste intr-o culoare uniforma, apoi, cu buricul degetului, se evidentiaza textura materialului. In cazul meu, am folosit mai multe nuante, apoi o patina umbra pentru invechire.


A doua sticla a fost de la Chivas Regal si se remarca prin faptul ca e foarte larga, este grasana de-a dreptul. La gat are tot dantela, pe corp a incaput o jumatate de servetel si o poezie ruseasca de dragoste. Am completat cu un model din pasta de structura si am pastrat dopul metalic pe care l-am vopsit de asemenea..
 
A treia sticla a fost de la vin, tot scunda si cu gat mai lung. In loc de dantela am folosit frunze crosetate din macrame. Modelul cu pasari a impus un stil rustic, am legat sfoara la gat si am vopsit-o.
 
 
Ultima sticla din aceasta perioada este un stil mai degraba romantic-boem. De data aceasta m-am hotarat sa renunt la textile si am rasucit snur din servetele umezite, apoi am facut arabescuri mai reliefate pe sticla. Este neagra deoarece servetelul cu flori a avut fond negru. Din cauza culorii care luceste nu se vede prea bine modelul in poze.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu