vineri, 28 februarie 2020

Vaze mici si mari

Ca doar vine saptamana 1-8 Martie si sa te tii cadouri in dreapta si in stanga!
Am inceput seria de vaze cu un borcan mai subtirel, bun pentru flori scunde, cum ar fi zambilele, freziile sau trandafirii pitici. A capatat un aer spaniol fiindca l-am ornat cu dansatoare si modele in relief colorate in nuante de rosu pasional.
 
 


A urmat o vaza mai inalta, cu gura larga, cumparata de la Ikea. De data aceasta am stat cuminte, printre fragmente de poezii, pasari alb-negru si bujori roz. Genul romantic, mai decolorat.
 
Dupa stropitoarea de acum ceva timp, am gasit in magazinul Kik o carafa metalica. Am decorat-o in stil pizzi gofre, cu dantela si trandafiri, tot romantic, tot roz. Noutatea consta in buchetul de flori artificiale, noua mea pasiune.
 
 
Florile artificiale nu sunt tocmai ieftine, dar sunt mult mai reusite decat cele de pe vremea tineretii mele. Sunt facute din plastic, evident, si textil, iar floarea in sine este foarte realista. Oricum, dau bine intr-o vaza. In perioadele cand nu ai flori adevarate, poti sa le folosesti pe cele artificiale in aranjamente asortate. Sunt extrem de decorative. Eu le-am luat tot din Kik, am mai lasat ceva bani pe-acolo, vorba vine.
Succesul din ultima perioada a fost insa un decantor de vin, pe care l-am capatat. Veselie mare, in comert sunt destul de scumpe. Fiind atat de lat si plat, ofera o suprafata generoasa pentru decorat. I-am lipit model din hartie de orez si am facut reliefuri din pasta cu uscare la rece. Gatul e translucid si neregulat pentru ca am aplicat heavy body gel, imitand sticla sablata. As vrea eu sa mai decorez unul, dar fara sa-l cumpar, he, he!Dupa decorare, decantorul poate fi folosit in continuare pentru scopul initial, dar merge si ca vaza. Una interesanta, cred eu.
 

Un comentariu:

  1. Ti-au iesit foarte frumos! Iar forma carafei parca ma atrage cel mai mult!
    Ai creat niste daruri foarte frumoase!
    O primavara minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere