sâmbătă, 16 noiembrie 2019

Decoratiuni de iarna - globulete

La mine a inceput sa miroasa a iarna tocmai din octombrie. Si erau 20 de grade afara... Dar am zis sa ma apuc de globulete din timp. Din globulete am dat in seturi cutii cu decoratiuni, apoi am picat in boala pisicilor (la cererea cuiva ahtiat dupa aceste animalute), apoi altcineva m-a inspirat sa "croiesc" decoratiuni cap-coada, va explic imediat ce inseamna asta.

N-am fost niciodata fan decoratiuni de iarna, habar n-am de ce. Apoi am vazut pe Pinterest creatiile superbe ale unor doamne talentate si acesta a fost declicul. Globulete cu kilul am mai facut eu acum vreo doi ani, dar ma potolisem intre timp.

Durerea cu aceste decoratiuni sunt dimensiunile mici si formele curbe. Dar m-am smecherit, ca sa zic asa, si am cumparat si baze plate sau semisfere, mult mai usor de manevrat. Cu cat sunt mai mari globurile, cu atat e mai usor de gasit si asezat un model de pe servetel. Anul acesta, am decorat globuri de 12 cm diametru si o inima uriasa din polistiren. Inima e pizzi gofre, cu dantela adica.
 
Au fost apoi bazele plate din mdf, unele de 9 cm diametru, pe care am utilizat pentru prima data lacul 3D, un lac ce imita rasina, dand o suprafata sticloasa, ce confera adancime modelului.
 
Au urmat bazele create de mine, nemultumita fiind eu de formele pe care le gaseam in comert. Ca sa dau grosime formelor, am decupat si lipit laolalta carton tare sau plastic transparent cu doua randuri de foi gumate la mijloc. Ca sa maschez marginile taiate am folosit snur cu bilute sau margelute si o panglica mai tare. Am adaugat funde, ciucuri, pietricele.
 
 
Intre timp mi-am dat seama ca mai am un ou din plastic din acela cu surprize. Am lipit jumatatile si l-am transformat in con, modeland cu pasta.
Si au fost decoratiunile mici, pentru seturile puse in cutii din tabla si lemn.
 
 
 
 
 
 
Dupa cum se vede, am o aplecare spre modelele cu animalute, mi se par cele mai dragalase. Am avut multe poze cu pisici, nici nu mi-am dat seama cate am cumparat de-a lungul timpului. Fiindca am avut asa o furie a decoratiunilor, acum simt nevoia sa iau o pauza. Acestea au fost doar chestiile pentru brad, dar au fost si altele, vi le arat data viitoare.


Un comentariu:

  1. BRAVO! Au iesit foarte frumoase. Si sunt multe tipuri!
    Ai lucrat, nu gluma! Imi plac tare mult! Anul acesta nu mi-am propus decat
    sa-mi triez ce am, ca sunt tare vraiste si multe defecte. Dar cine stie, poate
    ma apuc sa le repar... :) Ca tot ma inspiri!
    Numai bine si inspiratie! Weekend palcut!

    RăspundețiȘtergere