luni, 30 aprilie 2018

Cartile de joc decorate

Cred ca ati observat ca unele pungi pentru cadouri au atasate de maner niste cartonase. Pe aceste cartonase poate fi scris numele celui care ofera cadoul si un mic mesaj. Sincera sa fiu, eu n-am utilizat niciodata acest mod de a arata din partea cui vine cadoul. Mai degraba am pus o felicitare, dar nici asta n-am facut prea des. Si totusi, asa este elegant: sa te "semnezi", nu sa o dai anonim, hi, hi...

Am facut si vreo doua felicitari la viata mea... Dar nu pot sa spun ca sunt neaparat o pasiune. In schimb m-a prins teribil ideea de a personaliza prin scrapbooking, colaj sau decoupage cartonasele pentru pungi de cadouri. Si nici asta nu mi-ar fi sunat extraordinar daca n-as fi gasit pe Youtube clipuri in care erau folosite carti de joc.
Mi s-a parut interesant deoarece poti folosi tot felul de resturi marunte de hartie sau de servetel, sau de alte materiale, dantela, textile, resturi pe care altminteri le-ai arunca. Asadar, am purces sa caut cele 6 pachete de carti de joc pe care le am prin casa. Am gasit unul cu piese lipsa si m-am hotarat sa-l sacrific pe altarul artei. bineinteles ca nu sunt obligatorii cartile de joc, poti sa-ti tai cartonase de orice dimensiune, din orice ambalaj pe care il ai prin casa. Oricum, pe spate trebuie sa lipesti hartie alba ca sa poti scrie mesajul si sa maschezi cartonul nu prea aspectuos.

Cartile de joc se decoreaza extrem de simplu. Ca la orice scrap, trebuie sa creezi mai intai un fundal. Eu am folosit sevetel, fragmente de poezii dintr-o carte veche, hartie maro translucida. Ideea este sa nu acoperi tot cartonul, astfel incat sa ramana vizibil ceva din desenul cartii de joc, simbolurile si cifrele. La o serie am folosit chiar pliculete de ceai pe care le-am desfacut, am scuturat ceaiul si apoi le-am inmuiat in ceai preparat ca sa le dau nuanta maro si aspectul de vintage.

Dupa ce am terminat cu fundalul, am lipit timbre vechi, o bucata de dantela, elemente din lemn, fluturi din carton, snur. Cartile cu flori sunt in stil colaj, adica au umbre facute cu carioci pentru textile si linii de contur trasate cu pix cu gel alb. La final am sters marginile cu patina umbra ca sa aiba aspect vechi.

Aceste carduri pot tine loc de felicitare, dar sunt hotarata sa le folosesc de 1-8 Martie ca suport pentru martisoare.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu